سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انتخاب اسم برند خاص

در  زیر مئاردی که برای انتخاب اسم برند خاص میتوان در نظر گرفت را بیان میکنیم.

هویت برند خود را در خاطر داشته باشید

به طور خلاصه ، هویت نام تجاری نحوه شناسایی خود سازمان است. این هویت منحصر به فرد ساخته شده در انجمن ها است که ویژگی ها و تفاوت های منحصر به فرد برند را برجسته می کند. هویت نام تجاری باید بسیار قابل تداوم باشد زیرا مشخص شده است که "تحریک ذهنی مرتبط با ایده خود می تواند منجر به افزایش احتمال اقدام واقعی مصرف کنندگان در هنگام ورود به یک برند شود". هویت برند روشی است که سازمان می خواهد در بازار درک شود. این ممکن است کیفیت آنها باشد ، یا شاید در حال شناسایی با یک هدف خیرخواهانه ارزشمند باشد.

به عنوان مثال مارک Descended from Odin یک مارک کوچک پوشاک است که هویت خود را در مورد درک قوی وایکینگ ها ایجاد کرده است. این باعث می شود لباس ورزشی آنها در یک بازار رقابتی برجسته شود. آنها این برداشت را حول نام خود بنا کردند و از طریق یک کمپین بازاریابی هوشمندانه که شامل نمایندگان برجسته برند بوده است ، از آن حمایت کرده اند. یکی از این موارد بن مودج است ، که یک مربی شخصی است و با الهام از بیماری فیبروز کیستیک مبارزه می کند. انجمن متعاقب آن یک هویت تجاری قدرت در برابر مشکلات است.

وقتی به هویت برند خود فکر می کنید ، باید موارد زیادی را در نظر بگیرید. می خواهید در 5 (یا حتی 10) سال دیگر مارک در کجا باشد؟ فرهنگ برند را نه فقط در بازاریابی بلکه در محل کار نیز در نظر بگیرید. این به شما کمک می کند لحن ، موقعیت تجاری و روابط خود را مشخص کنید.

در نظر بگیرید که چگونه می توانید از طریق انجمن ها ، هم آشنایی با مصرف کننده و هم تمایز با رقبای خود ، تمام این ایده ها را که هویت تجاری شما را تشکیل می دهند ، به تصویر بکشید.

یک هویت تجاری قوی باید هر آنچه را که یک برند می خواهد درک شود ، تشکیل می دهد و فقط در نام آن نیست ، بلکه شامل رنگ های علامت تجاری قابل شناسایی ، آرم و نشان می باشد.

انتخاب اسم برند خاص

تصویر برند خود را برنامه ریزی کنید

تصویر نام تجاری در کنار مصرف کنندگان قرار دارد ، این درک آنها از نام تجاری و آنچه که برای آن مطرح است است. از آنجا که چنین تصویری از نام تجاری بیش از فقط یک نام یا یک آرم ایجاد می شود. سه مورد از اصلی ترین مواردی که باید هنگام تحقق یک تصویر از برند در نظر بگیرید عبارتند از:

آرم

شعاری که به طور خلاصه بیان می شود و از ارزش های اصلی مارک پشتیبانی می کند

هویت بصری: این باید جالب ، جذاب ، به یادماندنی ، منحصر به فرد و بیش از همه سازگار در کل بازاریابی باشد که به سمت ایجاد تصویر و هویت برند شما است.

بین این سه مورد باید نام تجاری به راحتی قابل تشخیص باشد و ارزش های تجاری ، موقعیت تجاری و هویت برند باید ضمنی باشد. "ویژگی های نام تجاری که به راحتی قابل شناسایی است ، اما منافع نمادین و عملکرد تجاری را منتقل نمی کند یا رضایت زیبایی شناسی را ارائه نمی دهد ، نمی تواند از تمام توانایی بالقوه خود استفاده کند." نکته ای که آنها در اینجا بیان می کنند این است که تصویر نام تجاری باید با هدف جفت شود. یک تصویر از مارک تجاری نیاز دارد تا مشتریان بتوانند برند را با راه حل هر کدام از مشکلات محصولات (محصولات) شما ارتباط برقرار کنند ، آسان کند. تصویر نام تجاری این است که ارتباط فوری افراد با محرک های بصری ایجاد می شود.

به عنوان مثال تصویر مارک تجاری دیزنی کاملاً سرگرم کننده است ، اما دارای میراثی نیز است. تصویر برند اپل محصولات منحصر به فرد و ابتکاری است.

انتخاب اسم برند خاص

شخصیت برند خود را مشخص کنید

شخصیت برند لحن صدا ، چهره انسان ، انجمن های انسان ساز است که پاسخ احساسی را تحریک می کند. "ایجاد پیوست عاطفی با نام تجاری یک مسئله اصلی در دنیای بازاریابی امروز است. یکی از راه های تحقق این امر مطابقت شخصیت برند با خود مصرف کننده است. "

 

به عنوان مثال دایسون یک رویکرد ابتکاری ، علمی و هوشمندانه در زمینه ایجاد و تولید جاروبرقی است. آنها یک کالای نسبتاً کسل کننده روزمره را می گیرند و از طریق مارک تجاری خود به آن شخصیت و قدرت می بخشند و ما به عنوان مصرف کننده آن را دوست داریم.هنری هوورز یکی دیگر از نمونه های جاروبرقی است. آنها به جاروبرقی های خود یک اسم انسانی و یک چهره واقعی دادند. این اجازه می دهد تا مردم در سطح عمیق تری با مارک خود ارتباط برقرار کنند. انجمن انسانی باعث می شود نام تجاری به یادماندنی تر شود و دوباره یک وسیله خانگی نسبتاً کسل کننده ، سرگرم کننده شود. تفاوت بین تصویر برند و شخصیت نام تجاری در این است که مورد اول مزایای جسمی ، ملموس و ارتباطات مارک است در حالی که شخصیت بسیار بیشتر نشان دهنده واکنش احساسی است.