سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راهنمای انتخاب نام برند چگونه است؟

چگونه راهنمای انتخاب نام برند بسازیم؟ ما قصد دارم به شما نشان دهم که چگونه با یک نام تجاری عالی آشنا شوید!

توسعه یک نام تجاری عالی شامل مواردی فراتر از ارائه یک ایده هوشمندانه است. در این مقاله ، ما از اهداف تجاری ، بازارهای هدف ، موقعیت تجاری مورد نظر و چگونگی تأثیر منافع جمعیتی بر روند نامگذاری شما بررسی می کنیم. ما آنچه را که یک مارک تجاری خوب را تشکیل می دهد تجزیه و تحلیل می کنیم ، برخی از بهترین نمونه های نام تجاری ، ایده های طوفان مغزی را بررسی می کنیم و به شما الهام می دهیم.

 

نامگذاری یک برند به مقدار مشخصی تحقیق نیاز دارد. این فقط نباید مربوط به محصول شما باشد بلکه انجمن های متنی عمیق تری را نیز به همراه دارد که ماهیت اصلی کسب و کار را در بر می گیرد. این باید با پیام اصلی تجارت شناخته شود و باید به راحتی به خاطر سپرده شود. هنگامی که مردم نام تجاری را می بینند باید به سرعت شناخته شود و پاسخ احساسی مثبت ایجاد کند. نمونه نام برند:

راهنمای انتخاب اسم برند

کارهای اساسی که یک نام تجاری باید انجام دهد:

 

این باید منحصر به فرد باشد و از رقابت جدا باشد.

تلفظ ، به خاطر سپردن و شناسایی باید آسان باشد.

این باید به نوعی به محصول مربوط شود ، ایده ای در مورد هدف ، مزایا و کیفیت محصولات تولید شده توسط شرکت ارائه دهد.

هنگام ارائه نام تجاری خود ، باید در مورد چگونگی ترجمه به زبان های دیگر نیز فکر کنید. آیا ترجمه خوبی دارد و معنای آن چگونه تغییر می کند؟

 

نام های برتر برای شروع تجارت شما

ایجاد شده توسط کارشناسان برند و طراحان حرفه ای.

 

بازخورد درباره ایده های نام تجاری

نحوه نامگذاری نام برند

وقتی نوبت به نامگذاری نام تجاری شما می رسد ، باید بیش از فقط به نام خود فکر کنید. اهداف برند و بازارهای هدف خود را در نظر بگیرید. رقبای شما به خوبی چه کاری انجام می دهند و چگونه می توانید این کار را بهتر انجام دهید؟ نمونه نام برند:

اسامی برای برند

با ایجاد لیستی از کلمات مربوط به هویت تجاری اصلی شما شروع کنید. از این کلمات دلالت ها و مفاهیم هر یک را در نظر بگیرید. آیا اینها با هدف شما سازگار است؟ آیا کلمات ، مترادف ، متضاد بهتری وجود دارد که بتواند کارساز باشد.

هنگامی که یک لیست گسترده از کلمات متقاطع با واژه های منفی بالقوه دارید. سپس کلماتی را که ناآشنا هستند خط بزنید ، تلفظ آنها دشوار است. سپس به نحوه دریافت این شرایط در خارج از کشور فکر کنید.

در ادامه موارد دلخواه خود را انتخاب کرده و لیست گسترده ای از ایده های نام را ایجاد کنید.

این لیست را با در نظر گرفتن اهداف نام تجاری خود نمایش دهید. راهنمای انتخاب نام برند چگونه است؟ همانطور که لیست را پایین می کشید بی رحم باشید. اطمینان حاصل کنید که تمام نام های موجود در این لیست دارای شرایط قانونی هستند ، منحصر به فرد هستند و می توانید از همه دسته های اجتماعی و دامنه های وب مربوطه استفاده کنید.

سپس می خواهید نام های باقیمانده را بردارید و بدانید که دیگران چه فکر می کنند. تحقیقات مصرف کننده در این مرحله بسیار مفید خواهد بود.

شما می خواهید در نظر بگیرید که چگونه این نام تجاری نیز تجسم می یابد ، چه نوع بازاریابی می توانید برای رسیدن به اهداف نام تجاری خود انجام دهید و چگونه با این نام متناسب است.

این روند را تکرار کنید تا اسمی پیدا کنید که احساس درستی داشته باشد. ممکن است هفته ها یا چند ساعت طول بکشد. عجله نکنید ، نظرات دیگران را جلب کنید و در صورت آماده بودن ، می توانید نام را ثبت کنید.

لیست ایده های نام تجاری

نکاتی برای نامگذاری برند شما

راهنمای انتخاب نام برند این است که یک مارک خوب باید مرتبط ، جذاب ، منحصر به فرد و الهام بخش باشد. این باید حاوی ویژگی ها و انجمن هایی باشد که هویت برند شما را تشکیل می دهند.

 

1. چه عاملی باعث ایجاد برند شما می شود؟

مارک ها به قول خود عمل می کنند. این اطمینان خاطر است که محصولات ساخته شده توسط آن شرکت مطابق انتظار عمل خواهند کرد. نوید کیفیت و طراحی است. هرچند این فراتر از فقط محصولات است.

 

یک مارک از طریق انجمن هایی که انواع مختلفی از ویژگی ها را با هم ارتباط برقرار می کنند ، عمل می کند. "مردم از مارک ها برای دسته بندی انتخاب های خود استفاده می کنند".مارک قدرتمند ابزاری برای آگاهی دادن مردم به آنچه شرکت نشان می دهد و پیشنهادهای آن چیست و به مرور زمان یک برند تصمیمات خرید را با ساده سازی فرآیند خرید ، برای مصرف کنندگان آسان می کند.

 

"یک مارک تجاری با گذشت زمان ، تحت تأثیر برداشت هایی که از شرکت ، محصولات یا خدمات آن ایجاد می شود ، ایجاد می شود و توسط تجربیات تأیید می شود (یا از بین می رود)." در یک نظرسنجی مشخص شد که "بیش از 50? از شرکت کنندگان در نظرسنجی محصولات و خدمات را با مارک خاصی انتخاب کرده اند" .این ایده از نام تجاری در اطراف شبکه ای از انجمن ها به تصویر کشیده شده است که برای مصرف کننده به تصویر کشیده شده است. به عنوان مثال ، بسیاری از مصرف کنندگان تحت تأثیر پیامدهای اخلاقی خرید از یک مارک خاص قرار می گیرند. برندی که شناخته شده است در تولید کالاهای خود از کار کودکان استفاده می کند ، فارغ از اینکه محصولاتشان ارزان تر باشد ، در برابر مارکی با روند تولید اخلاقی مشخص و واضح رنج می برد.

نام تجاری چهره ، شخصیت به تصویر کشیده شده یک تجارت است و نام تجاری خوب چیزی است که مصرف کننده در سطح احساسی با آن ارتباط برقرار خواهد کرد.

اسامی برای برند

2. موقعیت تجاری خود را در نظر بگیرید

موقعیت یابی برند بخشی اصلی از استراتژی بازاریابی شما است. شما باید "به منظور ایجاد یک برند رقابتی" دائماً به نیازها و خواسته های مشتری خود توجه کنید.

 

"در شرایط خرده فروشی فعلی ، مصرف کنندگان مملو از مارک ها و محصولات هستند" ، بنابراین اطمینان از اینکه شما می توانید جایگاه خود را شناسایی کنید و درک کنید که شباهت ها و اختلافات بین شما و رقبای شما بسیار مهم است ، اگر می خواهید از این محصولات جدا شوید. جمعیت و توسعه وفاداری به نام تجاری. موقعیت یابی نام تجاری هوشمند شما را قادر می سازد تا به طور فعال با بازارهای هدف مشخص شده خود در ارتباط باشید و با آنها صحبت کنید. به جایگاه خود و روند فعلی آن فکر کنید. سپس در مورد تمام انجمن هایی که با آن جایگاه خاص ارائه می شوند ، فکر کنید. به عنوان مثال ، برای طعم غذای ارگانیک ممکن است در مورد غذاهای سالم و دستور العمل ها فکر کنید. از خود بپرسید منافع بازار هدف من چیست؟ و در حال حاضر با چه نوع مارک هایی ارتباط دارند و چرا؟

مارک Disney یک نمونه از موقعیت های بسیار هوشمندانه است. آرم آنها تکرارهای بی شماری را شناخته است ، با این حال ، یک چیز برای همه آنها صادق است ، آنها فوق العاده و غریب هستند. راهنمای انتخاب نام برند آنها انیمیشن ها و افسانه های شگفت انگیزی را به ذهن می آورند که به همین دلیل بسیار معروف هستند. این استعداد هنری غریب برای کودکان است ، اما این هویت منحصر به فرد و واضح است که باعث ایجاد نوستالژی در نسل های قدیمی می شود. این همچنین به طرز منظمی طاقچه خاص آنها را برجسته می کند - انیمیشن. اگر به عنوان مثال ، آنها یک آرم سخت تر ایجاد می کردند ، و فقط بر اساس تایپوگرافی کسل کننده بود ، آنها بیشتر تلاش می کردند تا به بازارهای هدف خود برسند و به همان شیوه یک واکنش احساسی را به دنبال داشته باشند.

مطالعه کنید.